ÜMİT BOYNER
Ocak 14, 2020

ÜMİT BOYNER

İş Dünyasında artık ‘dijitalleşme’nin bir trend veya ‘yıkıcı yenilik’ olmanın ötesinde yeni kurallar bütünü olduğu dönemi yaşıyoruz. Yeni teknoloji üretim ve kullanımı halen iş dünyasında aktif olan 35 yaş üstünün bile yetişemediği, kavramakta zorlandığı ve kendini sürekli eğitme ve yetiştirmeye mecbur hissettiği ölçüde hızlı değişiyor, deviniyor. Şirketler kendi içlerindeki insan kaynağını taze ve güncel tutabilmek için eğitim ve ar-ge ‘ye artan ölçeklerde kaynak ayırmak zorunda kalıyor. Hatta kurumların yeni teknolojilere aynı hızda ayak uyduramaması inovasyon kültürü gelişmiş gençlere yeni girişimcilik kapıları açıyor. Dünya ‘işimizden olur muyuz’ ile ‘nasıl yeni gelir kaynakları, yeni müşteriler oluşturuz’ soruları arasında bocalasa da yenilikçilik galip geliyor. Bu ortamda TINK Türkiye gibi genç nüfusu olan bir ülkeye inanılmaz bir fırsat ve vizyon sunuyor. Zeynep Dereli TİNK’in arkasındaki vizyonu ve yaratacağı fırsatları akıcı bir dille bizlerle paylaşyor. Dijitalleşmenin ve yeni teknoloji kullanımının en yoğun yaşandığı perakende sektörünün ‘Baby Boomer’ bir üyesi olarak çok faydalandığımı ifade etmek istiyorum.

Konu Hakkında

İlgili Yazılar